Vyhlížíme začátek trailu

Ráno jsme vstali už v 5:30, abychom se stihli sbalit a dojít na autobus.

Dnes nás čeká 7 hodin jízdy, které nás přiblíží k začátku trailu. Tajně doufáme, že stihneme i stop a už dnes se dostaneme na úplný začátek naší 3 000 Km dlouhé cesty.

Cestování ke startu je docela náročné. Po dvou dnech letu znovu celý den na cestě… Oba máme rádi, když už jsme na trailu a aktivity si řídíme jen dle sebe. A počasí. (A Zélandu ještě bohužel dle dostupného ubytování, protože se zde nadivoko moc nekempuje 🙁 )

Autobusové nádraží se nachází v centru Aucklandu u vysoké televizní věže. Jízdenky jsme si objednali online během čekání na letišti v Singapuru. Cena je okolo 140 dolarů pro dva.

Před odletem jsme řešili, že bychom se na začátek trailu nechali odvést autem. Stálo by nás to ale minimálně 400 dolarů. A to už je velký rozdíl.

Cesta autobusem docela ubíhala. Po prvních cca 5 hodinách jsme hladce přestoupili na další spoj a po necelých 2 hodinách byli kolem druhé hodiny odpoledne na místě, kam jsme se ještě dokázali dostat veřejnou dopravou. Od této chvíle nám zbývalo 105 Km stopu k nejsevernějšímu bodu ostrova. Bohužel dostat se tam bylo víc náročné, než jsem si mysleli.

Do půl šesté jsme stopli jen dva lidi a byli stále asi 50 km daleko od cíle. Když jsme stopovali, přišla za námi jedna rodina s tím, že trail začínají zítra a že pokud se k mysu nedostaneme včas, můžeme spát dnes u nich a zítra jet s nimi. Když už se blížil večer a my se příliš nepohli z místa, rozhodli jsme se jejich nabídku využít. (I kdybychom se zázrakem dostali k mysu, stejně bychom museli ujít ještě 12 Km, než bychom se dostali k oficiálnímu kempovišti s pitnou vodou)

Zítřek bude snad úspěšnější 🙂 a konečně odstartujeme!

Přípravy v Aucklandu
1.den Te Araroa trail Nový Zéland: Na trailu! Cape Reigna, 90 Miles Beach (28. km)