PCT 58. den na trailu; Feather river, trail podle mého gusta :-)

Spalo se dobře, i ve vlhkém lese u vody bylo teplo. V noci jsou tak vysoké teploty, že stačí spát jen v tričku a v ponožkách.

Probudila jsem se ve čtyři a šla na záchod. Když jsem se vrátila do stanu, slyšela jsem, že něco z boku rachtá. Vedle nás byla krásná veliká srnka. Ani se moc nebála, když jsme ji fotili.

Vstávali jsme v šest – dříve to kvůli únavě opravdu nezvládáme. Zabalíme věci, stan a hned sníme tyčinku, abychom měli energii.

Dopolední cesta byla do kopce, z kopce a stále tak dokola, ale konečně jsem se dočkali trailové pěšinky.

A kytiček 🙂 Ta první vypadá na česnek 🙂

I když je cesta často zapadaná kládami, obtížím sněhu se nevyrovná. Venku je odhadem tak 27 C, stín stromů sluneční paprsky mírní, ale i tak je zhruba od 9 vedro.

Celý den byla cesta hezká. Vypadala přesně tak, jak jsem si trail představovala 🙂 Šli jsme hlubokými lesy, přes hřebeny a úbočí. Kvetly kytky, fialové lupiny, trail byl suchý, bylo teplo, vonělo jehličí… Někdy si připadám jako na Vánoce 🙂

Poslouchali jsme hudbu a skoro celý den byli zase sami 🙂

V poledne jsme měli pauzu na moc hezkém místě. Všude okolo nás teď létají obrovští motýli a běhá spoustu mravenců 🙂

Tohle je ráj 🙂

Všechno je v té Americe nějak větší 🙂 🙂

Už jsme skoro u našeho dnešního kempoviště.

Večer jsme spali u řeky. Kamenná pláž byla před tím zaplavená vodou, a tak to nebyla žádná romantika 🙂 Břeh byl špinavý a silný proud řeky hodně hlučný. Na mytí a vaření bramborové a vločkové kaše to ale stačilo 🙂

Ušli jsme 23 mil (=37 km) a byly v devět večer úplně vyřízení. Asi se po té Sieře ještě stále dáváme dokupy 🙂

Spíme na míli 1 247 u mostu přes Feather River. Řeka je jmenuje „peří“ podle mnoha přítoků, které má 🙂

57. den na trailu; Plumas national forest, sníh nás stále zpožďuje
PCT 59. den na trailu, Quincy, zaplacené jídlo v Subway, Natural Food store, nečekaná návštěva

8 Replies to “PCT 58. den na trailu; Feather river, trail podle mého gusta :-)”

1. MaXXova Lucka says: Odpovědět

To je nádhera, ty květiny jsou úžasné. Teď ten trail musí být krásný. Užívejte a dávejte na sebe pozor.

1. Děkujeme, už je to mnohem lepší 🙂

2. Ano, jak je rozmanitá a pestrobarevná flóra. Pozorně vše sledujeme a myslíme na Vás.

3. Kocháme se s Ondráškem fotkami kytek, které znalecky Ondra odhadl na astry 🙂 Na moji namitku, ze to asi astry nejsou, ze to budou nejake jine americke kyticky se nedal a rikal, ze to jsou jasne americke astry 🙂 🙂

1. Jo, to budou americký astry natuty :-)))))))

4. A fakt uz to vypada lip bez toho snehu! Snad vam to vleje energii do zil, to slunicko a ta parada kolem 🙂 Uzivej si, ze muzes jist do sytosti, ne jak my kancelarske krysy co si hlidame kalorie 🙂 🙂

5. Hodně sil, myslíme na vás:)

1. Děkujeme moc! Je to docela makačka, ale myslím na heslo, že opravdové zážitky začínají až za překročením komfortních zón :-))))