Vstávali jsme až okolo šesté. Obloha se projasnila, mraky zbělely a pomaličku se začalo ukazovat sluníčko. Měla jsem radost, že informace od ostatních hikerů nelhaly a bude hezký den 🙂 Z tmavých bouřkových mraků bych takto vysoko měla obavy…

Ráno jsme vyšlápli 300 výškových metrů, které nám ještě zbývaly k vrcholku, pak šli střídavě po vrstevnici a do kopce a nakonec jsme několik hodin horu scházeli.

Nabíráme vodu na pití 🙂

V poledne jsme si u řeky dali oběd – kuskus se zeleninou, který jsme našli v hiker boxu. Jídla od Mary Jane jsme si skutečně oblíbili. Na rozdíl od Backpacker’s Pantery nejsou překořeněná. Chutnají jako domácí kuchyně. Některá jsou chuťově jemná, u kuskusu se ale kuchařka vyřádila. Bylinky, sušená rajčata, miso, kukuřice, hrách – tahle nakyslá chuť nám sedla 🙂

Když jsme pak vyšli, poslouchali jsme Händela a další autory klasické hudby. Určitě na PCT doporučuji dovést co nejvíce muziky. 700 písniček, které jsem měla, nestačilo. Hudbu používáme, abychom si udrželi rychlé tempo chůze, abychom přišli na jiné myšlenky a chození „nebyla nuda“, i abychom o sobě dali vědět zvířatům v lese – mám na mysli medvědy. Dobré je s sebou mít nahrané i mluvené slovo a podobně. Cokoliv vás rozptýlí, pomůže.

Ve Washingtonu jsou běžné mosty přes řeky. Škoda, že tomu tak nebylo v High Sierra, kde kvůli brodění letos zemřely dvě mladé ženy.

Odpolední výhledy a krásná krajina opět nezklamaly 🙂

Večer jsme si našli moc pěkné kempoviště u vody. Bylo sice vykoupené zimou, jenž způsobil chlad, který sem od vody spadl, ale pohledy na lesy zrcadlící se na hladině a na malý ostrůvek uprostřed to vynahradily 🙂 (skoro).

K večeři jsem udělala nudle s kečupem a posypala je zbytky parmazánu. Krutě obyčejné jídlo, avšak pro nás příjemná chuťová změna jídelníčku.

Večer je taková zima, že se mi kouří od pusy.

Spíme na míli 2 444 a ušli jsme 47 km.

PCT - 108. den na trailu; kopce, špatně spočítané míle a party ve stanu, Alpine Wilderness, Chimney Peak's Glacier
PCT - 110. den na trailu; Stevens Pass, odpoledne plné dojmů, Pieper Pass, Glacier Lake, Skykomish, Valhalla Lake

4 Replies to “PCT – 109. den na trailu, šlapeme, šlapeme,… Jezera a pěkný spot u vody, Wenatchee Nat. Forest, Waptus Lake, Deception Lakes”

1. MaXXova Lucka says: Odpovědět

Jsem moc ráda,že jste v pořádku! A věřím, že už to musí být ubíjející,stále jen jít a jít… Do kopce,z kopce. No ale za chvíli už budete doma a budete vzpomínat jak to bylo skvělé 😉

1. To máš pravdu, to už si říkáme ted 3 dny po skonceni trailu 🙂

2. Opět nádherná krajina a ty vysoké hory, to je tedy od Vás stále obdivuhodný výkon!