PCT – 113. den na trailu, Suiattle River, Bull Mountain

Probouzeli jsme se sice do mokra, ale nebe slibovalo hezký den.

Hned ráno jsme se během prudkého klesání prodírali vysokou trávou, díky čemuž jsme do 15 minut měli kompletně mokré nohy – ponožky i boty byly „durch“…

Svišť na cestě 🙂

Později vedla cesta lesem a kolem vody, dokonce jsme šli i chvíli po rovině. Cestu obklopovaly obrovské nádherné staré stromy.

Dnes jsem poprosila hikery o jídlo já. Cítím se u toho hodně poníženě, ale jsme zoufalí… Pán naštěstí PCT šel v 70. letech, a tak nemusíme nic vysvětlovat a jídlo nám ochotně dává. Sám zažil permanentní hlad, který teď máme my. Je něco jiného nejíst, když chodíte do kanceláře nebo když běháte 50 kilometrů denně po horách.

Pereme naše roztrhané ponožky.

Staré stromy Tomáš miluje.

K polední pauze jsme si našli báječné místo ve srázu u cesty, který byl upravený jako kempoviště. Dokonce jsem měla z klády i provizorní stolek na vaření 🙂 Po včerejšku mám namožené nohy, a tak se to hodilo.

Sušili jsme spacáky, ponožky a stan. K obědu jsem vařila rizoto a vločky. Prostě taková letní pohoda 🙂

Až na mokré boty, na které se nalepilo hodně prachu. Humus.

Za hodinu jsme již tohle pěkné místečko museli opustit, abychom pokračovali. Odpoledne až do večera jsme šlapali do táhlého kopce.

V oblasti je kvůli požárům zakázané rozdělávat ohně.

Cestou míjíme koně vezoucí zásoby pro dobrovolníky, kteří upravují trail.

„Kládička“ přes cestu.

Navečer prosí o jídlo pro změnu Tomáš. Cítíme se trapně, ale ostatní mají pochopení a darovali nám půlku trail mixu – sušené ovoce a ořechy. To by nám do zítra už mělo stačit.

Večer jsme v horách téměř sami. Víme jen o dalších 3 lidech, kteří spí v okolí několika mil od nás.

Kempoviště jsme našli pěkné, ale běhají tu myšáci a otravují mě během vaření.

Už několikátý den jsme bez signálu. Potřebujeme si zjistit informace o přejití kanadské hranice a vyřídit pár emailů, eventuálně si zavolat, a čekání na signál mě vážně ubíjí… Nemožnost zavolat si, když potřebujete, je skličující.

Spíme na míli 2 555 a ušli jsme 47 km.

PCT - 112. den na trailu; Glacier Peak, Mica Lake, zdoláváme převýšení 3 000 m a proč jsme začali prosit o jídlo
PCT - 114. den na trailu, okouzlující přístav Stehekin - ocitli jsme se v pohádce, Stehekin Valley Ranch

2 Replies to “PCT – 113. den na trailu, Suiattle River, Bull Mountain”

1. Zdravím,
    můžu poprosit o přesnější popis solární nabíječky co máte dle videa z ČINY. Má 50w nebo více? Nejvíc by mi pomohl odkaz na wish třeba?
    Budu mít více otázek později.
    Jste borci mimochodem.
    Předem děkuji Lucie

2. Ahoj Lucie,

papírově má 10 W, reálně (dle síly slunce) tak 4-5W. Pro srovnání – USB z počítače dává 2,5W(!). 500 mA při 5V, nabíječka má většinou 800 mA při 5V. Pokud by bylo něco 50W, tak je to zbytečné, jelikož většina zařízení nedokáže brát při 5 V více než 1000 mA. 50W by bylo 10A to žádné mobilní zařízení, ani powerbanka, není schopná využít.

Pokud potřebuješ více energie, tak je skoro vždy lepší mít 2 solární panely a 2 nabíječky, případně jednu velkou nabíječku a „rozvojku“ na nabíjení více baterií.

Když je ale dobré slunce, tak i tato nabíječka dokáže nabíjet i více než 1000 mA:) My používáme hodně energie a jeden panel na jednoho člověka je ideální – v rámci manipulace, nabíjení…atd:)

Odkaz asi již máš z videa, případně je to tato nabíječka: http://s.click.aliexpress.com/e/bHKdLnnw