PCT 54. den na trailu; 23 mil navzdory plahočení se ve sněhu

Ráno jsme vyrazili po sedmé. Vrátili jsme se ještě k trail magicu, jestli ho třeba někdo ne doplnil (nedoplnil) a pak jsme vyšli.

Až do dvou jsme šli víceméně jen do kopce a jen sněhem. Sněhu jsou tu metry a je rozbředlý. Hlavně na sluníčku se šlo hodně těžce. I na rovince se propadáte. Dopoledne jsme zvládli jen 7 mil… Na nesmekách mi prasklo další ocelové lanko, a tak tam Tomáš dává provázek.

V noci spíme zase už jen v tričku, hodně se oteplilo. Velké horko je už od rána. Slunce se odráží od sněhu, a tak vám zasáhne i ty části těla, které byste si normálně nemazali – jako třeba krk nebo oblast pod bradou.

Cestou jsme narazili už na druhou chatu, kde se dá přespat. Vevnitř jsou postele a vypadá to tam docela dobře 🙂

V poledne jsme zastavili u řeky, abychom si vyprali věci a najedli se. Jíme teď dokola kaši, nudle a proteinové a muesli tyčinky. Muesli tyčinky se nám podařilo koupit za 6,2 Kč kus, ale museli jsme vzít balení po 45 kusech 🙂 🙂

Proteinové tyčinky jíme nejčastěji Clifbars a Luna. Objednáváme je většinou na Amazonu nebo pořizujeme v supermarketech. Zatím vede mandlovo – vanilková příchuť, ale časem se i ta přejí.

U řeky jsme potkali dva starší kamarády, kteří spolu šli k Echo Lake. Jeden měl lyže a druhý sněžnice. Na dvacet minut se s námi dali do řeči o cestování.

Sníh se střídá s trailem, dnes jsme zase brodili, ale šlo to na štěstí bez bot.

Navečer jsme do toho šlápli a s vidinou, že bychom už zítra mohli být ve městě, jsme ušli 23 mil.

Ještě rychlá večeře před spaním – vaříme vločkovou kaši. Výjimečně u stanu. Myslím, že medvědi tak vysoko nejsou.

Večer nás cestou v lese žrali komáři – přistane jich tu na vás třeba deset – a tak jsme spali na hřebenu, který nám nabídl pohled na pěkný západ slunce. V okolí víme ještě o dvou skupinkách hikerů, které jsou tu v horách s námi.

Spíme na míli 1178 a ušli jsme 37 km.

PCT - 53. den na trailu; den plný pozitivních dojmů, trail angels, trail magic, zaplacená večeře!
55. den na trailu; dokoupení zásob v Sierra City a (téměř) celý den BEZ sněhu

2 Replies to “PCT 54. den na trailu; 23 mil navzdory plahočení se ve sněhu”

1. Ahoj! Gratuluju k ukonceni PCT!
    Napsal mi strejda meho muze, ze jste dosli 🙂 Strejdu mate na fotce u North Creek kousek od Castle Peak, je to jeden z tech starsich kamaradu (ale to mu rikat nebudu).

1. Ahoj Magdo!:) Strýc se zmínil, to je ten svět malý:-)) „Starších“ – to bylo samozřejmě jen vůči nám…:)