Vstávali jsme až v šest, protože jsme chtěli navštívit místní malý obchůdek a udělat nákup už z principu za to, že jsme zde mohli zadarmo přespat.

Míst na spaní pro hikery je tu odhadem do patnácti. Toaleta je čistá. Umýt se můžete v o pět minut dál vzdáleném jezeře. Je tu i hiker box, ze kterého jsme si do KPZ vzali tablety na čištění vody. Po zkušenosti se ztrátou steripenu je do dobrá SOS pomoc, i když po nich voda nechutná zrovna nejlépe…
V obchodu v Olalie Lake jsme si ráno koupili kávičku 🙂

Je to tady prostě boží!

Pár minut po té, co jsme vyšli, jsme se potkali s hikerem Rosťou, se kterým jsme šli celé dopoledne a skvěle jsme pokecali.

Po prvních devíti mílích jsme zastavili u pramene, kde jsme si dali velikou snídani a po skoro hodině pokračovali téměř deset mil k dalšímu prameni. Tam jsme si vyprali ponožky a vyčistili vodu pro následujících 12 mil, což zabralo alespoň půl hodiny. Než se člověk nají, je hodina fuč a zase se šlape.

Dneska je terén téměř rovný a před horkem nás chrání les, a tak se šlo docela dobře. Cesta byla hodně monotónní, o to více jsme si povídali.

Před sedmou večer se u cesty objevila cedule, že je o kousek dál trail magic. Rozhodli jsme se tam dojít podívat, byla to jen pětiminutová zacházka mimo trail… Když jsme přišli na místo, objevil se před námi kemp pro lidi, kteří vlastní koně, a na jednom z velkých kempspotů s ohradou pro tři koně se (kromě koní) objevil party stan s občerstvením. Limonády, sýry, veganské uzeniny, chléb, sladkosti, zelenina i ovoce – to všechno bylo pro nás!

Na místě byla ještě jedna hikerka, která říkala, že jela majitelka do města a můžeme si vzít, co chceme. Úžasný!!!

Než jsme se rozkoukali a stihli pohladit koně, přijela starší žena, která to tu pro hikery všechno připravila. Tímto způsobem pomáhá hikerům prvním rokem. Dnes jsme tu jen tři, ale předevčírem tady bylo 40 (!) lidí! Na důvod, proč to dělá, mi odpověděla, že je to zábava potkat se a tolika lidmi z různých částí světa.

Nabídla nám, že zde můžeme i přespat, a my to rádi přijali 🙂  (Na oplátku jsme jí před spaním dali dar deset dolarů.)

Udělali jsme si toasty, seděli v křesílkách a dvě hodiny si povídali. Paní u toho pletla.

Člověk opravdu nikdy neví, co mu život přichystá za příštím rohem.

Spíme na míli 2071 a ušli jsme 45 km.

PCT - 93. den na trailu; požár u Mt. Jefferson, Olallie Lake
PCT - 95. den na trailu; fantastický hiker box a parádní spaní u vodopádů, Mount Hood, Timberline Lodge

4 Replies to “PCT – 94. na trailu; krásné ráno u jezera s kávou, největší trail magic ever včetně přenocování! Joe Graham Camp”

1. Ano, to je dobrá značka 🙂 my máme věci od Zpacks a batohy Osprey, s batohy jsme moc spokojení. S věcmi Zpacks docela taky 🙂 Hyperlite je docela už dost drahá 🙂 značka.

1. MaXXova Lucka says: Odpovědět

Asi me neprestane udivovat a dojimat ta ochota a vstricna povaha Amiku. Jsem rada ze jste v pohode a uzivate si to!