Sierra Nevada: Summer edition – 13. den. Reds Meadow Store a hladký přesun do města

V noci jsem nemohla zabrat, a tak jsem se příliš nevyspala. Také mě bolely nohy, hlavně chodidla se hlásila o pozornost. Království za masáž!

Ráno jsme oproti plánům vstali až v šest. Rána jsou studená a nechce se nám ven ze spacáku, převlékat a balit.

V bear boxu jsem našla poslední kafe. Jupííí 🙂

Mysleli jsme, že vysoko v horách budeme spát sami, ale kousek od nás kempoval 62letý pán, kterému jsme našli kamaráda a blízko našeho fleku měl malý stan ještě jeden starší hiker. Ráno si vařil snídani a kávu a když jsme ho šli pozdravit, bylo vidět, že rád s někým prohodí pár slov.

Řekl nám, že zde byl v létě sníh. A také nás pochválil, že se pohybujeme rychle jako vítr 🙂 To mě potěšilo a doufám, že naší pověsti dnes dostojíme 😉 Blízkost města je silnou motivací 🙂 🙂

Dnes jsme zase šlapali nahoru a dolů. Žádný oficiální pas nebyl na mapě značený, ale jeden malý jsme fakticky přelézali. Kopce nahoru jsme si odbyli do oběda, a pak jsme šli hlavně dolů. To byla moje část a moje radost. Trail se proměnil v písčitou cestu, šlo se dobře, i když v prachu.

Krása horských jezer nezklamala ani dnes.

Do čtyř se nám podařilo ujít okolo dvaceti mil. Poslední tři míle byly už hodně zakouřeným a spáleným údolím.

Když jsme přišli do Reds Meadow Store, během dvaceti minut jsme se rozhodli, že do města pojedeme už dneska. Příroda byla zakouřená a my unavení. Hlavně teda já 🙂 Přiznávám, že už jsem si chtěla zalenošit 🙂

Původně jsme si mysleli, že se jedná o kouř z Yosemit, ale ohnisko bylo bohužel mnohem blíže.

Pět mil jsme šli extrémně suchou krajinou.

Místy jakoby by příroda krvácela…

Po hodině a půl cesty prachu oáza na umytí nohou.

Nalevo sopka, za stromy vpravo sjezdovky.

Hezky vyřešený most 😉

Divoký angrešt – v chuti přezrálý, ale dobrý 🙂

U cesty rostl i planý rybíz.

Z Reds Meadow Store jezdí každých dvacet minut okružní autobus, a tak jsme tentokrát nestopovali. Měli jsme štěstí na hodného pana řidiče, který nás hodil až do centra města!

Tomáš se bál, že hodně smrdíme. Je to možné. Autobus byl plný k prasknutí (fotka je z doby, kdy už všichni vystoupili).

Hola, hola, sprcha volá 😉

Ubytování jsme vybírali přes booking.com ještě rychle v autobuse a jsme moc spokojení. Vlastně máme malý domeček 🙂 Retro dřevěnou chatičku.

Můžeme tu i vařit.

A samozřejmě káva na prvním místě 😉

Ten pocit po tolika dne v přírodě… 🙂

Večer jsme se šli najíst do města.

Večerní horské středisko…

Pizzerii jsme si vybrali podle doporučení na Hikers Botu – aplikace, kterou zde využíváme a každému doporučujeme 🙂

Den zakončujeme pizzou. Báli jsme se, že ji nesmíme, ale slupli jsme ji jako malinu 🙂

Sierra Nevada: Summer edition - 12. den. Zdolání dvou pasů a pomoc s hledáním ztraceného hikera