PCT – 106. den; monotónní chůze za poslechu taneční hudby, Urlich Cabin

Dnešní den se nesl v duchu monotónní chůze převážně v lese bez výhledů. Došla nám limonáda, a tak jsme pili Mio s kofeinem. Za rytmu taneční hudby jsme po něm chodili jako roboti.

Jediné, co nás bylo schopné zastavit, byly borůvky. Borůvky jsou tady jako MOR a nabourávají naši disciplínu! Je extrémně těžké jim odolat, když vysoké borůvčí lemuje desítky mil trailu a plody jsou velké jako nehet u palce ruky. Samozřejmě, že se u nich někdy zastavíme, ale honí nás čas, a tak je jíme jen v omezeném množství, i když bychom si mezi ně nejraději sedli a užívali si je celý den.

Dnes jsme míjeli horskou chatu, která je k dispozici veřejnosti.

Z chůze nás vytrhly ještě pauzy na jídlo a dvakrát se nám na vrcholcích hor podařil chytit signál.

Během dopolední svačiny jsme potkali mladou Američanku, jejíž maminka se za svobodna jmenovala Veverková 🙂

Ke svačině si dáváme tortilu namazanou Jifem – připomíná Nutelu, posypanou lentilkami M&M a slanými slunečnicovými semínky. Jedním slovem: PRASÁRNA. Ale Tomáš zhubl 9 kilo, a tak hledáme rychlý zdroj kalorií…

Oproti včerejšímu dni jsme za dnešek viděli jen asi deset lidí..

Už nechci chodit 🙂 🙂

Dnes nám jedna slečna radila s cestou od hranice a řekla, že můžeme jet vlakem, pokud na to ale máme peníze 🙂 Tak to mě pobavilo 🙂 Avšak chápu – naše oblečení je jako řešeto… Ponožky nevyjímaje.

Večerní stoupáček. Už nemůžeme.

Večer jsme přišli na kempoviště, kde už byly postavené tři stany. V půl osmé už všichni leželi ve stanu.

Obecně tady chodí spát většina lidí hodně brzy, avšak nevšimla jsem si, že by úměrně tomu i brzy vstávali. Dvakrát za sebou jsme to byli my, kdo si postavil stan jako poslední a jako první druhý den ráno odcházel.

Čím blíže Kanadě, tím více javoru v lese 🙂

K večeři jsem udělala vynikající tortily plněné směsí rýže, quiony a fazolí. Jednalo se již o hotové jídlo Backpaker’s Pantery, které stačí zalít horkou vodou. Sáček příjemně hřeje 🙂 a jídlo v něm vydrží horké hodinu. Tortily jsem ještě potřela majonézou, než jsem na ně dala směs.

Spíme na míli 2 368 a ušli jsme 55 km.

PCT - 105. den na trailu; FAMÓZNÍ hřebenovka, úchvatné výhledy, den jako malovaný...
PCT - 107. den na trailu, Rainier, Snoqualmie Pass, krize ústí v objednání hotelu