PCT – 61. den na trailu; snídaně jako překvapení, Frog Mountain

Spali jsme jako zabití. Denodenní chození, zařizování a nové situace vás vyčerpají. Najednou mi dochází, kolik denodenní stereotypy, kdy už máte věci zažité a nemusíte o nich přemýšlet, šetří energie.

Vstala jsem v šest a na stole byla snídaně! Jaké nádherné překvapení od paní domácí 🙂 Udělala jsem překapávanou kávu a sedli jsme si ke stolu. Žádné rychlé ládování se tyčinkami ve stoje s batohem na zádech, ale milá snídaně 🙂 Měli jsme dva druhy melounů a domácí muffiny. Vynikající. Tomášovi, který už opravdu hodně zhubnul, jsem ještě udělala muesli s banánem.

Naše ubytování zvenku. Jako na chatičce 🙂

Po snídani jsme zabalili, umyli nádobí a Tomáš vyluxoval. Také umyl vanu. Měl by to po sobě udělat každý hiker, který toto místo navštíví, ale dle nepořádku, který na zemi byl, se tak neděje (my jsme to měli udělat hned po příjezdu, abychom si uklidili i pro sebe :-)) Takoví lidé, kteří využijí (zneužijí) nabízenou pomoc a pak se nechovají dle pravidel a ani nedají žádný příspěvek, skutečně nejsou naše krevní skupina… My zde dali dar 15 dolarů.

Trail angel nás naložila do svého trucku a odvezla míli na začátek trailu, protože nechtěla, abychom šli po nebezpečné silnici.

Ranní Belden

Začátek trailu v Belden (myslím, že to byl důl)

Cesta je dnes opravdu těžká, čeká nás převýšení 1 400 metrů nahoru. Cesta se táhne, míle neutíkají a je veliké teplo. Už v osm ráno jsme spocení. Často si dáváme pauzy. Ani v půl třetí nejsme ještě nahoře.

Pohled do údolí, odkud dnes stoupáme.

Voda je na štěstí všude, s sebou si bereme každý jen půl litr.

Dnes jsme hodněkrát chodili i přes potoky. Kromě jednoho případu jsme to na štěstí zvládli suchou nohou 🙂

V poledne si dáváme pauzu a jídlo ze zdravé výživy – je to moc příjemné zpestření. Veganská šunka a krekry chutnaly výborně. Už zase máme limonádu 🙂

Na horu Frog Mountain jsme se vyšplhali před čtvrtou, dali si ke svačině vločky a do půl páté odpočívali a také se snažili chytnout signál 🙂

Pak jsme šli ještě pět mil. Chviličku ve sněhu, ale snad už je na delší dobu poslední, a v půl osmé jsme to zakempovali.

Tomáš nabírá vodu.

Překročení míle 1 300.

Nabírání vody a mytí před spaním. Je to studený 🙂

Když Tomáš vařil, přišla srnka. Byla od nás jen pár metrů a několik minut jen tak očumovala a olizovala se, že chce také večeři 🙂

Spíme na míli 1 305. Je zde veliké kempoviště s vysokánskými stromy, které máme jen sami pro sebe 🙂

Usínáme na míli 1305 a ušli jsme 32 km.

PCT - 60. den na trailu; Belden, spíme v Braatens of Little Haven a celý apartmán máme jen pro sebe!
PCT - 62. den na trailu; perfektně vybavený Chester, spaní u kostela

4 Replies to “PCT – 61. den na trailu; snídaně jako překvapení, Frog Mountain”

1. Ty jo snidane 🙂 Ted ten trail fakt vypada lip 🙂 Peta i kluci vas pozdravuji 🙂 Na te uvodni fotce vam to moc slusi!

1. Moc děkujeme, už si to zase užívám. Ale nechci to zakřiknout, tady člověk fakt nikdy neví 🙂

2. S Hankou plně souhlasím. Tomáš zde nevypadá vůbec hubený a u Leničky mi zase vůbec nepřide, že by někdy musela používat kosmetiku, tak dobře vypadá a navíc ošlehaná prostředím národních parků USA:) Pozdrav ze Břehů …

1. Děkujeme, možná už to fotak rovnou retušuje :-)) Tomáš zhubnul asi pět kilo, ale už teď hodně jí, tak zase snad už kilo přibral. Jedna paní tady zhubla 11 kilo! Moc vás zdravíme :*