PCT – 80. den na trailu; vafle ke snídani a večeře za krásného západu slunce na Dry Meadow

Spát jsme šli po jedné v noci a vstávali okolo sedmé.

Hotelová snídaně se tak jako všechny snídaně, které jsme tu během našeho ubytování měli, zdála až trapně obyčejná, dokud jsme neobjevili vaflovač!

Vafle jsme si připravili s ovocným jogurtem a kousky banánu. Chutnaly luxusně 🙂

Během snídaně se s námi začali bavit dva starší Američani. A Američani si povídají MOC rádi, hlavně, když zrovna spěcháte…

Do jedenácti jsme balili a objednávali jídlo na další úsek. Bohužel jsme se k tomu dostali pozdě, a tak hrozí, že budem na balík v Shelter Cove čekat…

V jednáct jsme se vydali na stopa. Po dvou minutách jízdy na dálnici jsme v autě zjistili, že jedeme opačným směrem…

U druhého stopa jsme narazili na týpka, který miloval hikery a byl opravdu šťastný, že nám může pomoci. Na PCT se chystá příští rok. Když jsme se loučili, každého srdečně objal. Na dvacetiletého kluka slušný výkon 🙂

Po všech těch patáliích a obědě jsme se na trail dostali až v půl druhé. Cesta vedla do kopce, ale už jsem si zvykla. V Oregonu se chodí dobře 🙂 Krajina je suchá s loukami plnými zlaté trávy – nikdy si nejsem jistá, jestli je to druhem traviny nebo jestli za to může sucho.  Působí trochu „obyčejným“ nebo spíš VŠEDNÍM dojmem. Jako byste ve vašem životě to místo viděli už stokrát…

Výjimkou jsou nádherné lesy s vysokááánskými stromy – ty obyčejně dozajista nepůsobí.

Navečer se Tomáš zmínil, že potřebuje na toaletu, a v tom se před námi vylouplo přímo ukázkové WC. I v tomto ohledu platí, že trail ti dá, co potřebuješ. Byla to úplně nová „kadibudka“ a Tomáš říkal, že tak pěkné WC neviděl ani v hotelu 🙂

Na trailu potkal Tomáš Američana, který sleduje jeho videa na YouTube – fanouška :-)!

Přes den jsem myslela na to, že bychom mohli konečně najít nějaké pěkné místo na spaní a skutečně i tady trail zasáhl a dovedl nás na louku, kde rostla zlatá tráva a vonělo to po citrónech. Jedna rostlina tu uvolňuje hodně intenzivní citrónové aroma :-), které cítíte ještě další den na dlaních nebo třeba i na podlážce stanu. Zřejmě pro to tu nejsou komáři?

Západ slunce jsme viděli jen přes koruny stromů, ale i tak byl úžasný. Slunce zahalilo vrcholky hor do rubínového závoje, ve vzduchu létaly obrovské vážky a my večeřeli uprostřed louky. Dokonce přišla i srnka.

Bylo to lepší než v hotelu 🙂

Spíme na míli 1732 na Dry Meadow (perfektní jméno:-) ) a ušli jsme 26 km.

PCT - 79. na trailu, parádní zakončení dne ve městě Ashland
PCT - 81. den na trailu; dokonalý večer u chatičky - South Brown Mountain Shelter