PCT – 87. den na trailu; jak se z hororu stala pohádka se šťastným koncem – Diamond Peak, Shelter Cove, Rosary Lake

Probudila jsem se s bolestí hlavy, kterou jsem „vypudila“ Ibalginem. Měla jsem navhlý spacák, nad jezerem se vznášela mlha a kolem našeho stanu bzučely desítky komárů. Přesně takové to ráno, kdy byste nejraději zůstali v posteli…,  kdybyste nějakou měli 🙂 🙂

Oblékli jsme se do našich brnění a vyšli do dalšího kola boje s těmi bestiemi. Už od rána schytáváme jejich píchance.

U trailu stojí cedule s upozorněním na vstup do národního parku. Po pár metrech chůze přemýšlím, kdo by DOBROVOLNĚ vstupoval do oblasti zamořené komáry. Trail lemují desítky malých jezírek. Je to jejich ideální líhně.

Nacházíme místo, kde to vypadá, že je komárů méně. Připravíme věci na snídani a v tom se zase rozjede kanonáda štípanců. Utíkáme. Zkoušíme to za hodinu znovu, ale se stejně špatným výsledkem. Tohle je TO, proč jsem sem jela?

Stavíme stan, abychom se měli šanci nasnídat a alespoň na dvacet minut měli od těch PÍP… PÍP… (plantážníků!!!) klid.

Po snídani stoupáme do kopce. Stále věřím, že se to musí uklidnit. Útoky komárů zmírnil až sníh. A dopoledne jsme ho měli opravdu hodně.

Šlo se ale dobře a já jsem ani ne do hodiny od položení otázky, jestli mám zapotřebí nechat se žrát komáry, dostala odpověď.

Krásu polozasněžené hory jsme si vychutnali úplně sami. Už od včerejšího poledne jdeme sami. Většina hikerů totiž z obavy ze sněhu zvolila alternativní cestu. My jsme jednak nechtěli vynechat PCT a také pro nás sníh představoval zpestření. Brali jsme ho jako zábavu.

Příroda okolo trailu byla čím dál krásnější. Komáři útočili, ale kadence slábla. Počasí bylo tak akorát. Měli jsme se krásně 🙂

Jako v pohádce…

Dnes jsme si potřebovali vyzvednout balík v Shelter Cave a odpoledne, které jsme zde prožili, náš parádní den obohatilo o další hezké zážitky.

Obchod v Shelter Cave jsem si představovala jako zapadlé místo někde u vody.

Byl to ale příjemný moderní kemp s promyšleným zázemím pro hikery a s pohledem na jezero, který vám už navždy zůstane v paměti.

Přišla jsem si jako někde ve Švýcarsku. Na hladně modrozeleného jezera se houpaly lodě, svítilo sluníčko, lidé se usmívali 🙂

Přístřeší  pro hikery se skládalo ze stanu umístěného vedle restaurace, stolů s lavicemi, mikrovlnky, nabíjecí stanice a mnoha hiker boxů. Hiker box s jídlem byl OBROVSKÝ! Nemohli jsme odolat a zase si nabrali více jídla, než jsme potřebovali na další osmdesátku mil.

Náš úlovek 🙂 na fotkách níže!

A tohle nám přišlo z Amazonu 🙂

V hiker boxu byly i boty.

V kempu byla možnost se osprchovat za 1, 75 dolarů. Sprcha i toalety byly čisté. Na místě byla i pračka. Vyzvednutí zaslaných věcí nás stálo pět dolarů za balík.

Nechali jsme si poslat jídlo z Amazonu, akumulátory a síťované obleky proti komárům.

Vyprala jsem ponožky a ručníky.

V Shelter Cove jsme se dnes také potkali s dalšími Čechy 🙂
Ze Shelter Cove se nám vůbec nechtělo. Když jsme se navečer vrátili zpátky na trail, vyzkoušeli jsme naše nové protikomáří obleky a zdá se, že budou fungovat dobře 🙂

Pěkný den završilo spaní u jezera. K usínání nám šplouchaly vlnky.

Spíme na míli 1908 a ušli jsme 34 km.

PCT 86. den na trailu; sežraní zaživa - Cowhorn Mountain, Summit Lake
PCT - 88. den na trailu; víc jezer než hikerů, další padesátka v nohách, protrhlý stan a komáří galeje, Three Sisters Wilderness, Desane Lake