PCT – 67. den na trailu; Shasta Trinity a myši na spotu

Vstávali jsme v 5:45. Po méně než sedmi hodinách spánku jsme byli oba úplně KO. Dala bych království za kafe, ale ještě si na něj alespoň čtyři dny počkám.

Jak již jsem psala v minulém příspěvku, udělalo nám obrovskou radost překvapení v podobě 40 dolarů, avšak nepřišlo nám vhodné tento dar přijmout, a tak jsme jej vrátili.

Sbalili jsme věci a stan a přemístili se mimo kemp, abychom se nasnídali. V kempu okolo nás lidé ještě spali. Opodál se už v tuhle nekřesťanskou hodinu zapalovaly ohně a rodiny se scházely na snídani a dost lidí se u plamenů zahřívalo.

My už od rána jdeme v krátkých běžeckých šortkách, které zakrývají jen to nejnutnější, v tričku s krátkým rukávem a v lehké péřovce. Kromě toho, že jsem zredukovala počet trik s krátkým rukávem na jedno, jsme se zbavili i druhých šortek s delšími nohavicemi. Odeslali jsme je do naší americké schránky spolu s vybavením do sněhu. Jedno tričko a jedny šortky opravdu stačí 🙂

Den jsme začali velkou snídaní, protože se Tomáš večer nestihl najíst. Z Amazonu jsme si nechali poslat extrémně kalorickou nutelu z bílé a hnědé „čokolády“. Snědli jsme ji ani ne za 12 hodin 🙂 Byla vynikající i v toastovém chlebu.

Pak jsme se ještě podívali k místní atrakci – k vodopádům – a po sedmé hodině (takže dost pozdě) konečně vyšli.

Cesta dnes byla pěkná. Před 35 stupňovým vedrem nás chránil stín stromů. Trail byl udržovaný, šlo se hezky. Potkáváme jen pár lidí – odhadem 12 hikerů za den. Díky sněhu a rozdílným taktikám přeskakování různých oblastí se hrozen hikerů úplně potrhal. Někteří lidé přeskočili do různých oblastí a jdou na sever směr Kanada, a pak se vrátí do Siera, někdo přeskočil směr sever, ale jde zpátky na jih místy, kde není sníh, a doufá, že ten mezitím roztaje, někdo čekal dlouho na vstup do High Siera a teď je teprve v tamních horách… My asi zvládneme dojít jen na hranice s Washington (tj. nestihneme dojít až k hranicím Kanady), a pak se vrátíme do pohoří Sierra Nevada, kde nám 200 mil chybí. Sierra bez sněhu patří mezi nejkrásnější části PCT – Kalifornie jako taková je hodně ceněná pro svoji přírodu, Oregon a Washington už tak moc ne.

Od Siery jsme zatím viděli dva hady.

Dnešní přírodní krásy 🙂

K obědu jsme si dali veganské jerky a slané krekry.

Večer jsme se hecli a ušli dalších 11 mil. Trochu jsme si museli pomoci energetickým nápojem Mio, protože Tomáš začal už kolem šesté večer usínat 🙂

Na kempoviště jsme proto přišli až v půl deváté večer a do půl jedenácté jsme stavěli stan, myli se, vařili a jedli večeři – pro změnu bramborovou kaši – a pak šli ještě s čelovkou k řece dělat vodu na zítra. Během vaření mě otravovaly dvě myši! Naštěstí nám nic ani během noci neprožraly 🙂

Je tu jen pár druhů kytiček, ale jsou krásné 🙂

Dnes byl opravdu nádherný večer 🙂 Podél trailu kvetou lilie a hodně intenzivně voní.

Ach ty výhledy!

V podvečer…

Naše dnešní kempoviště. Zamyšené 🙂

Spíme na míli 1 445 a ušli jsme 45 km.

PCT - 66. den na trailu; Burney Falls (míle 1 416), dvě kila limonády a další neuvěřitelné setkání
PCT - 68. den na trailu; úžasné výhledy na Mt. Shasta, McCloud River

3 Replies to “PCT – 67. den na trailu; Shasta Trinity a myši na spotu”

1. Ty lilie jsou nádherné, to jsem nikdy volně v přírodě neviděla. Máme radost, že jste zdraví a daří se vám!

2. Ahoj tak jsem si konečně přečetl všechny vaše dny 😀 a těším se na další příjemný čtení 😉 jste borci a ať vám to šlape a co nejhezčích zážitků na vaší cestě a dík za příspěvky

3. Ahoj Leni a Tome, teda … vy jste toho za těch posledních pár dní zase prožili … a jaký kus cesty už máte za sebou! 🙂 Super!! Čte se krásně, jak vám lidé pomáhají … když objevíte v boxu nebo na cestě to, co zrovna potřebujete …a vidět vás, že jste spokojení a zdraví a že si trail užíváte 🙂
    Příroda krásná 🙂
    Těším se na další příspěvky…píšeš to skvěle 😉