Sierra Nevada: Summer edition – 22. den. PCT se mění v krásnou procházku. A trail magiiic, když ho vůbec nečekáš :-)

Do půl jedné do rána foukal velmi intenzivní vítr. Spíše vichr 🙂 V šest jsme se proto probouzeli nevyspalí. Poprvé jsem ráno zažila protivného Tomáše, který toho moc nenaspal. Kolíky do kanmenité země ale upevnil znamenitě, stan se nepohnul ani o píď 😉

Ráno a dopoledne bylo trochu krušné a nejraději bychom se oba svalili do trávy 🙂 Ale překonali jsme to.

Výhledy a chození nás později bavily, už jsme se dostali do formy a Toma přestala po třech týdnech bolet kolena.

Příroda se dnes ukázala v celé své kráse, i když trail vedl hodně do kopce, šlo se dobře. Dva poslední dny na trailu jsou za odměnu 😉

Kdybyste měli možnost jet do USA, určitě bych vám pro hikovaní oblast od Ebbetts Pass po Tahoe Lake doporučila. Cesty vedou po úbočí hor, někdy i po úplné rovince na loukách, je tu hodně jezer, málo lidí, čisté prostředí… Jako v ráji 🙂

Tomáš si celý den přál Coca Colu. Když jsme došli ke stanici státní lesní správy, kde prodávali suvenýry apod., ptali jsme se jich, jestli si můžeme koupit pití. A dali nám dvě plechovky Coly a misku hroznového vína zdarma jako trail magic! Byli neuvěřitelně milí.

Cestu večer jsme si také užívali 😉

Večer jsme spali u jezera. Zítra dojdeme k dalšímu jezeru Echo Lake, kde jsme vloni na naši cestu navazovali.

Šlo se opravdu parádně, ušli jsme přes 27 mil a to jsme vyšli pozdě a měli velké přestávky. Kolem půl osmé jsme přišli k jezeru. U jezera jsme našli snad dvacet míst na spaní, dost jich bylo i obsazených, ale jsou mezi námi takové vzdálenosti, že jsme viděli stany jen pár lidí.

Rozmazleně jsme hledali to TOP místečko 🙂 Když jsme přišli na skálu s krásným výhledem na hory, místo na stan už tu bylo obsazené. Dva muži zde hráli a zpívali na kytaru. Bylo to až dojemné…

Moc tu myslím na strejdu Vaška, kterému by se tady v přírodě určitě líbilo.

Z blížícího se konce našeho šlapání na mě přišla až lítost, ale snažím se tomu nepodléhat.

Jasně, že těch 600 kilometrů, které jsme tu ušli, bylo plných bolesti, naštvaní a špíny, na druhou stranu také neskutečně krásné přírody, života se zvířaty a setkání s úžasnými lidmi.

Život jde dál, ale PCT a americká divočina mi bude CHYBĚT.

Sierra Nevada: Summer edition - 21. den. Nejhorší stopování na celém PCT - 5 hodin, Ebbetts Pass
Sierra Nevada: Summer edition - 23. den. PCT - došli jsme to! Echo Lake, Aloha Lake