South Tahoe Lake – tip na parádní dovolenou uprostřed hor: koupání, túry, skvělé jídlo a ubytování za dobrou cenu

U jezera Aloha Lake se spalo docela hezky.

Vstali jsme už po šesté a vyrazili zpátky k jezeru Echo Lake. Krajina okolo jezera je tak atraktivní, že mi nevadilo jít tou samou cestou zpátky.

Chat okolo vody se nemůžu nabažit 🙂 Jsem na ně zatížená 🙂

Dnes jsme potkali jednoho z majitelů chat, který nám vyprávěl, že se zde nachází velké množství chat z 30. let a poslední výstavba byla v letech šedesátých.

Už od časného rána potkáváme hodně turistů.

Když jsme se vrátili k místu, kde jsme včera vyšli, koupila jsem si kávu a objednali jsme hotel. Máme teď obrovskou radost z maličkostí – jako třeba káva, nevadí, že je překapávaná 😉

Ceny hotelů nás příjemně překvapily. V Mammoth Lakes stál hotel bez daně 130 dolarů, tady stojí 55 🙂

Do města jsme dostopovali. Na štěstí jsme to zvládli docela rychle, i když stop na frekventované silnici vypadal zpočátku dost beznadějně. Tomáš je schopný dělat u stopování různé „opičky“, ale já si to vůbec neužívám 🙂

Mladý kluk nás odvezl na kraj města s obchodními centry.

První dojem z města byl hodně špatný… , protože jsme hned potkali pár lidí z „okraje společnosti“, a tak jsme se necítili příliš komfortně.

K našemu motelu to bylo ještě několik kilometrů, a tak jsme jeli městským autobusem.

Když jsme přijeli do naší městské části, cítili jsme se už mnohem lépe. Okolí bylo hezky upravené, třída plná turistů a obchodů. Hotel jsme na štěstí vybrali v turistickém srdci South Tahoe Lake 😉

Check-in na hotel byl až ve čtyři, ale zeptali jsme se, jestli můžeme na pokoj dříve. Ve tři nás pustili. První pokoj byl v tmavé kobce. Zklamání… Rozhodla jsem se sebrat odvahu a chtít výměnu. Recepční byla velice milá a pomohla nám. (Stejně jako jsou zde milí řidiči autobusů, prodavačky, číšníci…)

Máme pokoj větší a i s kuchyní navíc – za stejné peníze. Navíc tady je i prádelna, automat na led, rychlá wi-fi, vstup na pláž zdarma po celý pobyt, pláž 5 minut od hotelu. V ceně je snídaně – klasika – vafle, brambory, vajíčka, jogurty, muesli, sýr, … na zdejší snídaně lehký nadprůměr. Líbí se nám tady 🙂

A konečně normální jídlo s bezmasou náhražkou masa 🙂

Večerní procházka městem. Žije to tu jako v jižní Evropě u moře 🙂 Město je plné turistů.

Máme z toho Vánoce 🙂

Nejlepší burgery, co jsme zatím jedli.

Nejsou spálené – špatné světlo. Jsou z fazolí.

A dokonce jsme tady potkali českou hospodu… Zákazníci sem prý chodí – na řízky, guláš, Plzeň.

Hotel u pláže – tak tady nebydlíme 😂😂😊

Druhý den od 8 – 16 h – celý den řeším v posteli, jak efektivně naplánovat zbytek dovolené. Co nejvíc zážitků za co nejméně peněz. Mám z toho hlavu úplně ZAVAŘENOU. Milion variací, aby to vyšlo. Ve čtyři mě osvobozuje Tomáš a dáváme to spolu dohromady 🙂

Odpoledne se jdeme podívat k našemu „moři“. Jsme nadšení a překvapení, jak to tu je hezké.

Strašně moc jsem v sobě den řešila, že bych si teď „užívala“ a pár dní měla skutečnou dovolenou. Vůbec jsem tu představu nedávala, jak jsem stále v zápřahu. Nakonec jsem si řekla, že mě po návratu do Česka čeká opravdu hodně moc práce na opravdu hodně moc dlouhou dobu, a tak teď není špatné se ještě dobít.

A tak jsem si to odpočívání musela vnitřně odsouhlasit, ale povedlo se 🙂

Já moře moc nemusím, ale tady je to prostě paráda 🙂

Na pláži 🙂

Kuřácký koutek 🤣

Hotel máme na hranici Kalifornie a státu Nevada. Do Nevada jdeme na poštu poslat bear kanystry našim přátelům.

Pár metrů přes ulici a diametrálně jiná architektura.

Hotel v Nevadě.

Jablko v karamelu. Tak na sladký život 🙂

Sierra Nevada: Summer edition - 23. den. PCT - došli jsme to! Echo Lake, Aloha Lake