Vyspali jsme se dorůžova, i když to tak na fotce nevypadá 🙂 Vstávali jsme v šest.

Už v tuto dobu je teplo, neoblékáme si ani péřovky. Přes den se teplota odhadem vyšplhá k 35 stupňům a přes poledne je pobyt na sluníčku nesnesitelný. Nás dnes na štěstí celý den chránil stín vysokých stromů. Díky němu se nám šlapalo dobře.

Když se vám zrovna „chce“ a okolí trailu vypadá takto 🙂 Zapotíte se, než slezete pár metrů dolů.

Dopoledne jsme u malého pramene potkali staršího pána – hikera, který seděl na v malém potůčku na kamenech a na ohni si na alobalu opékal velký žampion. Batoh s americkou vlaječkou měl od popela a na tváři blažený výraz, že tu houbu našel. Říkal, že chutná lépe než steak 🙂 Škoda, že jsem ho nevyfotila.

Někdo si přes noc vešel jídlo…

Kromě deseti mil tekla dnes voda všude, což bylo moc fajn, protože díky tomu nosíme jen půllitrové lahve a jednu 600 ml lahev na limonádu. Řekla bych, že hodně hikerů s sebou tahá zbytečně vodu navíc. My se sice u každého potoka zdržíme, avšak bereme to jako malou pauzu a netaháme s sebou zbytečně kilo navíc. Při tak malé váze batohu, jakou máme, je už každých 500 g znát :-), natož 1 000 g.

Nabíráme vodu z řeky, je celkem špinavá.

Díky tomu, že jsme stále v lese, se nám špatně nabíjí solární panely, energii proto doháníme o poledních pauzách. Na solární panely (nabíjecí) se nás lidé často ptají a zastavují nás kvůli nim. Dají se pořídit na Amazonu za 30 dolarů a tyto jsou lehké a fungují skvěle – nabijí 25% baterky smartphonu za hodinu.

Absolutně jsme oba propadli chuti ledového čaje od Lipton. Je to vynikající levný zdroj energie. Kilo čaje / tj. kilo ochuceného třtinového cukru máme na dva dny. Čaj má i na rozdíl od ostatních instantních limonád velmi dobré složení. Náš zubař by měl „radost“ 🙂

Někdo se přes poledne asi hodně nudil 🙂

Když jsme se navečer blížili k silnici, kde jsme dnes chtěli spát, napadl Tomáše bláznivý nápad, že to dojdeme a dostopujeme do města. Posledních 7 mil jsme si dali do těla, abychom stop stihli za světla. Po cestě jsme ještě narazili na trail magic – vzali jsme si sušenky a limetku. Děkujeme 🙂 I jsme trail angelce zkoušeli volat, jestli nás neodveze za příspěvek do města, ale bohužel nebyla doma.

Navečer vypadáme stejně zničeně jako ráno 🙂 🙂

Vydali jsme se tedy na dálnici, kde se stopovat nesmí, ale jiná cesta do města nevedla. Potkali jsme policajty v jednom směru, pak jeli kolem nás – a my je stopovali, protože samozřejmě z dálky policejní auto nepoznáte, ale naštěstí nás nepokutovali, jeli dál.

Nejdřív se nám stopovat nedařilo. Pak se za námi řítil starší týpek na kole s pivem v ruce (na dálnici na kole!), a volal, že až bude doma, vezme auto a sveze nás. Popravdě s ním se nám jet zrovna nechtělo 🙂 Po chvíli nám zastavil mladý kluk z Ukrajiny, co už dlouho žije v Americe, a řekl, že nás do města doveze. Jmenoval se Josef a hned v prvních větách řekl, že repuje pro Ježíše! Moje krev 🙂 Bůh nás opět zachránil 🙂 S Josefem jsme si úžasně pokecali, ještě nám dal každému energetický nápoj a kolem deváté večer vysadil v centru města Mt. Shasta.

Vydali jsme se do místního kempu s tím, že tam zkusíme najít ostatní hikery a podělit se s nimi o místo, abychom nemuseli platit 30 dolarů za noc, když se tam v noci přijdeme jen vyspat. A neuvěříte, co se stalo… V tom relativně větším městě jsme cestou do RV Parku narazili na hikera, kterého už známe – Strawberry Pie – a ten nás dovedl na místo, kde si hikeři mohou postavit stan zadarmo a byly tam i toalety. Tak to je zázrak 🙂 Jednalo se o plac za obchodem s vybavením do hor, který tuhle službu hikerům umožňuje. Krám se navíc nachází v centru města 🙂

Postavili jsme stan a po deváté večer vyšli hledat jídlo. Jeden supermarket tu má asi nonstop, a tak jsme si ještě v deset večer koupili sýr, vajíčka natvrdo, chléb, džus a sušenky a snědli je na zemi na chodníku u pošty.

Byl to dlouhý den.

Jsme na míli 1499 a ušli jsme 50 km.

PCT - 68. den na trailu; úžasné výhledy na Mt. Shasta, McCloud River
PCT - 70. den na trailu, hektické dopoledne a zpátky na trail s trail angelem Jeremy aka Trapper

One Reply to “PCT – 69. den na trailu; kilo cukru na dva dny, večerní přesun do Mt. Shasta City”

1. To je vazne neuveritelny, jak jsou tam ty lidi mily. Zda se, ze trail magic jsou na kazdym kroku! Leni, cte se to vazne krasne, uplna detektivka nekdy 😉