PCT – 62. den na trailu; perfektně vybavený Chester, spaní u kostela

Ráno jsme vstali v pět a vyšli po půl šesté. Cesta nejdříve odsýpala, ale pak se objevily kopečky.

S vidinou jídla v Chesteru (míle 1 333) jsem chytla dobré tempo, ale Tomáš se i po snídani cítil unavený, a tak jsme po pěti mílích zastavili, aby se na chvíli natáhnul. A jak se říká, že trail ti dá, co potřebuješ, na kempovišti byl balík slámy, a tak se mu leželo opravdu pohodlně. Přímo královsky 🙂 (Balík zde asi nechali ti, co převáží zvířata a na kempovišti měli pauzu nebo tu nocovali.)

Dopoledne i odpoledne bylo velké horko a jen málo zdrojů vody. Šlapali jsme do dvou kopců, ale oproti včerejšímu převýšení to skoro nic nebylo.

K obědu nám toho moc nezbylo. Jen sušenky a slané mandle. Měli jsme ale 4 plátky veganského sušeného masa jerky. To je delikatesa a každé balení obsahuje 10 gramů proteinu. Jerky má výraznou chuť, která vás naprosto uspokojí 🙂

Ještě trocha sněhu… Na štěstí jen pár metrů chůze 🙂 Zase jdeme téměř sami.

Milník, který značí polovinu cesty mezi Mexikem a Kanadou 🙂

Les je plný suchých větví – říkáme si, že je to „pyromanův ráj“. Je tady toho kvanta…

Lesy nám v této části Kalifornie vytváří příjemný stín 🙂

Vodu bereme z potoka 🙂 Tomášův home made prefiltr, který zachytí první várku nečistot, funguje skvěle.

Už tam skoro jsme 🙂

Odpoledne jsme se snažili ujít zbytek mil do Chesteru maximálně rychle, abychom ve městě stihli udělat vše, co potřebujeme. A povedlo se to, i když jsme o minutu nestihli poštu. Zhruba 25 mil jsme ušli do půl čtvrté, pak jsme 15 minut stopovali a ve čtyři jsme už byli ve městě. Stopli jsme si moc milou paní. Když jsme se loučili, srdečně nás objala.

Jako první jsme šli do supermarketu, kde jsme si koupili hlavně ovoce a zeleninu, chléb a sýry a pár potravin na vaření na trail – např. rýži. Zjistila jsem totiž, že se některé druhy rýže nemusí vůbec vařit, stačí dát rýži ráno s kořením do zavíracího sáčku s vodou a v poledne je měkkoučká a svěží 🙂

Po nákupu jsme šli hledat ubytování. Lutheránský kostel, který poskytuje ubytování pro hikery, stojí hned u supermarketu. Paráda! Na zahradě kostela už čtyři stany byly. Líbilo se nám tam, a tak jsme se k ostatním přidali.

Byl zde plac pro stany, sezení, hiker box, WiFi, čisté toalety s desinfekcí a kohoutek s vodou. Co víc si přát!? Prádelna a veřejná sprcha (placené) byly za rohem. Zároveň byly v okolí restaurace, fast foody a benzinky, kde si dáte kafe za dolar i po desáté večer. Bylo to dokonalé místo 🙂

Dnešní úlovek z hikerboxu 🙂

Postavili jsme stan a chtěli se konečně pořádně najíst. Museli jsme ale prohrabat hikerbox, zabalit nakoupené jídlo, pak jsem měla problémy s nahráním fotek na blog a Tomáš stál dlouho frontu na sprchu, a tak jsme to jídlo zase nestihli. Měli jsme alespoň řecký jogurt s medem a s ovocem 🙂

Když se Tomáš umyl, chodili jsme městem a hledali WiFi, ze které by šla poslat videa. Nachodili jsme asi dva kilometry a nakonec skončili na zahrádce zavřeného fast foodu, odkud šla dobře chytnou WiFi realitní kanceláře. Do půlnoci jsme nahrávali video, fotky a vyřizovali emaily.

Také jsme si objednali jídlo z Amazonu na další dny.

Spát jsme šli po půl jedné ráno. Ani jsme si nenafukovali matračku, abychom nerušili ostatní. Den se nám podařilo využít na 200 %.

Spíme v Chesteru na míli 1328 a ušli jsme 37 km.

PCT - 61. den na trailu; snídaně jako překvapení, Frog Mountain
PCT - 63. den na trailu; parádní relax v Drakesbad (míle 1 347), poprvé vidíme medvěda, den bohatý na zážitky

9 Replies to “PCT – 62. den na trailu; perfektně vybavený Chester, spaní u kostela”

1. Vítejte ve druhé polovině PCT, alespoň z tepla domova se to docela snadno píše. Ale jste dobří a vytrvalí, je to zážitek na celý život, díky Vašim průběžným informacím i pro nás:)

1. To jsem moc ráda, je to i pro mě motivace, když vim, že to někdo čte 🙂

2. MaXXova Lucka says: Odpovědět

Přidávám se ke gratulaci ke zdolání poloviny PCT.

1. Děkuji, ale musíme se ještě vrátit do Sierry, a tak to byla polovina minus 200 mil. Ale aspoň něco 🙂

3. Tak už máte půlku za sebou;)) máte můj obdiv. … a hodně sil na další cestu. 😘🤗🤗🤗

1. Děkujeme 🙂

4. Maty vás moc …moc…zdraví a drží palce. Myslíme na vás. Včera jsem si dali pochod v horku a s batohy na zádech a snažili se vžít do vás. Večer jsme ukončili stavěním stanu a vzpomínkami na to jak to zvladate. …dzte se…

1. No tak to zní naprosto úžasně jako super léto 🙂 Moc zdravime Matyho. Tady nás k tomu ještě žerou komáři a včera otravovaly myši 🙂

5. 2. pulka je vzdycky lehci nez ta 1.! Jste borci! Ted uz to vsechno vypada mnohem pozitivnejc, vsude mili lidi, krasny pocasi, nadherny kytky…po dlouhy dobe se dostavam ke cteni blogu a hltam to pekne po poradku 😉
    Ze solidarity si obcas nalozim jedno z deti na zada, k tomu nejakou tasku a jdu se projit 😉 drzte se a posilame pusy z Berlina i Lipska 😉