Sierra Nevada: Summer edition – 18. den. Trail nám dává do těla

Vycházíme kolem sedmé. Těšila jsem se, že se dnes vyvarujeme sedel a stoupáků, ale trail byl brutální. Tady se prostě po úbočí nechodí 🙂

Nastoupali jsme přes 1 000 metrů a naklesali též přes 1 000 metrů. Přelezli jsme několik kopců. Cesta dnes vedla nahoru a dolů tak jako včera, ale s tím rozdílem, že oproti předešlému dni byl trail plný kamenů a kořenů a místy hodně prudký. Když už jsme se na chvíli dostali na rovinku, cítila jsem se jako v pralese. Tato část mi zatím přijde nejdivočejší.

Stoupání nás čekalo už po snídani a už od 9:45 panoval takový pařák, že po nás tekly proudy vody. S vodou to dnes bylo na štěstí trochu lepší než večera.

Náročný terén „zachraňují“ výjimečné pohledy 🙂

Za dnešek jsme potkali tři lidi a dva PCT hikery, se kterými se míjíme už dva dny. Také jsme se zastavili s mladičkým Němcem, který jde PCT ze severu – tzn. tu méně obvyklou variantu a navíc sám. Tito hikeři mají můj veliký respekt.

Polední pauzu jsme strávili u vody. Přestože trvala hodinu, ani jsem si neodpočinula. A to mi Tomášek hodně pomáhal 🙂 Větrali jsme zase spacáky, oblečení, prali trička a ponožky, vařili nudle, filtrovali několik vod…

Když jsme se po půl druhé vrátili na trail, čekal nás zase solidní stoupáček. A nahoře to vypadalo, že přijde bouřka. Řekli jsme si, že zkusíme ujít alespoň pár mil, abychom se dostali na místo s vodou. Cesta vedla přes další kopec, nastoupali jsme přes 350 metrů. Trail do kopce vůbec nekončil a nekonečně dlouho se motal… Nakonec se nám podařilo vylézt do sedla a ještě ho slézt dolů k jezeru.

Obloha byla čím dál tím víc tmavě modrá a šedá. Když jsme ale postavili stan, po bouřce ani památky! Fakt tady těm mrakům nerozumím…

Spíme u potoka, který se musel minulý rok náročně přeplavávat. Je hodně široký. Muselo být skutečně těžké ho během tání sněhu překonat. Přemýšlíme, kolik se tady odehrálo lidských příběhů..

To, že jsme skončili dříve, jsme využili alespoň k dopsání blogu a dodělání videí.

Kousek od stanu jsme našli medvědí tlapky a také i něco jiného :-), snad budeme mít klidnou noc.

Sierra Nevada: Summer edition - 17. den. Tři kopce a Michael Jackson
Sierra Nevada: Summer edition - 19. den. 10 mil do desíti, bouřka a Dorothy Lake Pass